αεκοσμοςCésar Arzo Amposta (Spanish pronunciation: [ˈθesaɾ ˈarθo]; born 21 January 1986) is a Spanish footballer who plays for Greek club AEK Athens as a central defender.Αυτος ειναι ο ηγετης στην αμυνα της ΑΕΚ .Οι πρώτες δηλώσεις του Ισπανού αμυντικού της ΑΕΚ : «Για εμένα η ΑΕΚ αποτελεί πολύ μεγάλη πρόκληση στην καριέρα μου και δεν υπήρξε δεύτερη σκέψη, όταν εκδήλωσε το ενδιαφέρον της για εμένα» δήλωσε το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ΑΕΚ, Θέσαρ Αρθο στο aekfc.gr.

«Όταν ήμουν στο Ισραήλ και στην Μπεϊτάρ δεν ήταν εύκολο για μένα και για τη συγκεκριμένη ομάδα να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα ή να σταθούμε με αξιώσεις στην Ευρώπη. Ακόμα και στην Ισπανία όταν αγωνιζόμουν και στη Σαραγόσα και στις ομάδες πριν από τη Σαραγόσα δεν είχα αυτές τις πιθανότητες. Τώρα θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που ήρθα εδώ γιατί θα παλέψουμε για το πρωτάθλημα και γιατί έχουμε όλα τα εχέγγυα για πολύ καλή ευρωπαϊκή παρουσία» είπε ακόμα ο Θέσαρ Αρθο.

-Ικανοποιημένος λοιπόν για τη συμφωνία με την ΑΕΚ;
-«Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος και αυτό δεν έχει να κάνει με το οικονομικό σκέλος. Όταν ο Μπράνκο επικοινώνησε μαζί μου το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν ότι είμαι τυχερός, ότι έχω τη δική μου ευκαιρία. Είχα πολλές προσφορές ως ελεύθερος ποδοσφαιριστής και από το Ισραήλ και από την Κύπρο, αλλά και από την Ισπανία, προτάσεις και από ομάδες της Πριμέρα. Από την πρώτη στιγμή όμως αυτό που σκέφτηκα είναι ότι η ΑΕΚ αποτελεί την προτεραιότητά μου. Και αυτό γιατί για μένα η ΑΕΚ είναι ένα μεγάλο λιοντάρι, που αυτή τη στιγμή κοιμάται»

-Μίλησες με τον Μιγκέλ Κορδέρο όταν δέχτηκες πρόταση;
-«Μίλησα και με τον Κορδέρο και με πολλούς Ισπανούς ποδοσφαιριστές που έχουν παίξει στην Ελλάδα όπως ο Χοσέ Μαρία Κάσες, ο Χόρχε Λόπες, αλλά και με τον Μίτσελ, τον πρώην προπονητή του Ολυμπιακού ο οποίος επίσης μου μίλησε με πολύ καλά λόγια και για την ΑΕΚ και για την Αθήνα. Μόνο καλά λόγια άκουσα απ’ όλους και από τον Κορδέρο, αλλά ήδη τα γνώριζα. Δεν είχα αμφιβολίες για την επιλογή μου»…
aekosmos

1 σχόλια:

  1. Καλοριζικος σεζαρ αρθο στην ΑΕΚ με επιτυχιες να συνεχισεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή